قطعا مراجعه روزانه یا حتی هفتگی به مراکز ماساژ و گرفتن ماساژ های حرفه ای کار زمان بر و همچنین هزینه بری هست. اما می شه از روش های خیلی ساده تری در منزل استفاده کنید تا همون مقدار انرژی رو از ماساژ بدست بیارید در عین حال هم هزینه و زمان خاصی رو صرف نکنید. بهتره با انواع دستگاه های ماساژور آشنا بشید و از هر اسپا و ماساژی بی نیاز شید.

امروزه انواع دستگاه های ماساژ برای جنبه های درمانی و یا ریلکس کردن تولید شدن. کیفیت های خیلی خوبی هم دارند از انواع اونها می شه به ماساژو پا، ماساژور صورت و ماساژور های معمولی توی بهترین برندهای امسیگ و بیول و بیورر اشاره کرد.

تمام این ماساژورها گارانتی دارن و کیفیتشون فوق العاده خوب هست. اما می تونین از اون مهمتر چیه؟

اینکه شما با استفاده از ماساژ مداوم علاوه بر اینکه استرس های روزانتون رو تخلیه می کنید. می تونید به مرور وارد چربی سوزی بشین و همچنین جریان خون رو زیر پوست بهتر کنید. برای ماساژ صورت می تونه باعث لیفت و سفت شدن پوست و جوانسازی بشه. برای کل بدن هم همین اثررو تقریبا خواهد داشت. 

مزایای ماساژ صورت

انواع سنگ ها و فرم و آمزوش های مختلف برای ماساژ صورت وجود داره که البته کاملا طبیعی هست. با توجه به تمام جراحی های زیبایی و مشکلاتی که برای پوست بوجود میاد و باعث بوجود آمدن چین و چروک می شه خیلی مهمه تا بتونیم از پوست بهتر مراقبت کنیم. ماساژور صورت خیلی ساده س خیلی راحتی می تونید توی منزل و خودتون به راحتی از این ماساژ ها استفاده کنید